Silvicat Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har dere kjøpt gave til deres kjære og hva har dere kjøpt?
lisje marthemora Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Vi kjøper til huset, Kjøpte ny sofa i forge uke,og må ha ny micro. så det tenker jeg blir gavene fra oss til oss. Men han skal få seg en Alpin-hjelm fra barna.
'utakknemlig bitch' Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 kjøpt en pulsklokke til han jeg, polar F6 heter den vel
jordbær mathilda Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Har tenkt å kjøpe gullkjede til han..slik at han kan ha gifteringen rundt halsen,for han liker ikke å ha ringen på fingeren!! Nå har den ligget i kjøkkenvinduet i snart 7 år,så det er vel på tide;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå