Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg liker ikke at enkelte bytter ut enkelte bokstaver med z eller x. Foreksempel: Kozy, klemz, oxo osv osv...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Får frysninger når folk skriver "luxus", eller "examen" når de skriver vanlig norsk dagligtale. *Grøss*
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 virkelig hater når folk skriver sambo istede for samboer/ samboeren.
casandra1980 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Minsin lille snusk MINSIN irriterer meg grenseløst!!
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Nå er ordet faktisk "cozy" så det er c'en som er feil!
ScaryMama Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 K som er feil mener jeg. Z skal være der:)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Hehehehe, min mor har en tendens til å skrive kos og klem i ALLE meldingene jeg får. F.eks: Ok, kos og klem Sees da, kos og klem Hvordan går det med dere? kos og klem Her er alt fint, kos og klem Åhhhhhhh, er sååååå irriterende...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Hehe. KOzy nå tenkte jeg ikke på ditt nick i det hele tatt. Tenkte på når folk skriver det i meldinger istede for kos og klem, men så blir det kozy og klemzy.... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Signerer det du skriver om x og z. Detter er jo ikke ord eller forkortelsen, men jeg liker ikke diss her: <3 og ordet snuppa liker jeg ikke. uten at jeg vet hvorfor.
Turid Laila Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Sambo er et fantastisk irriterende "ord".
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Har faktisk lest innlegg der noen skriver samBIS.... Da ser jeg for meg at samboeren er en liten tykk tamiler uten å vite helt hvorfor. Hehe. Men sambo og sambis er irriterende...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Sambo = En som danser samba Sambis = En med gebiss Irriterende at folk bytter ut med Z og X. Spess, seff osv. Grusomt. Jg, mg, dg, dt, r osv. Enda mer grusomt. At folk uttaler navnet mitt feil, hehe.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 Når jeg leser helt normale tekster som voksne skriver, og plutselig dukker LOL opp. Blir så irritert at jeg ikke leser de ferdige. Samme med ROFL.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Ja så har vi OMG og OMFG...Hehehe, måtte spørre min lillesøster på 17 hva det betydde. Jeg er 23 og hadde ikke fådd det med meg. Hihi. Og ASL, hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 gralla, eller gratla eller hva de nå skriver i stavanger isteden for gratulerer.. grattis er jeg heller ikke noe særlig glad av. Må slenge meg på den med LOL, Rofl osv.. og Lizm.. æsj! Men snuppa, lillemor, gullet osv bruker jeg i fleng
Den heldige eier av ett barn Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Hoff ja, alt for mange slike forkortelser. Har spurt mer enn en gang hva OMFG betyr:) Kolon og en parantes som er en blid munn med øyne irriterer ikke:)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Æsj, henger med på det med LOL osv. Grusomt. Liker heller ikke prinsessen min, prinsen min osv. Er ikke kongefamilien heller da.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 Absolutt alle snuske-kose-kallenavn folk har på ungene sine... snuppa meg her og tuppa meg der, hehe.. Absolutt alle SMS-forkortelser - og språk, og i særdeleshet lizm, azz, mg, dg, oxo og så videre Av en eller annen grunn får jeg også ståpels når jeg ser forkortelsen IKM - ikke kommende mens. Hele begrepet er bare helt bak mål, selv om det er talende nok er det bare... dårlig språk, rett og slett, hehe. Det hjelper ikke at jeg stort sett så IKM i forbindelse med tusen millioner håpløse "kan jeg være graivd-innlegg" på BIM i forrige svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 Liker ikke ASAP data nerd språk..
~Afrodisiac~ Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 Når folk sier sambo da tenker jeg rett ogg slett på noe ala dette her: http://www.thejumpingfrog.com/?page=shop/flypage&product_id=548813&CLSN_461=1222267303461bc38920fbbbca27fc68 En ganske stereotyp fremstilling av en mørkhudet person...Det er "Sambo"
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 BFF- best friends forever OMG, LOL, 4ever, 2be, og alle sånne forkortelser hater jeg å finne midt inne i en setning, jeg leser da ikke hva det betyr, men hva som står, mister helt sammenhengen da!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har og store problemer med Z og X ord. Samme med forkortelser som U R, LOL (!!!!), MILF og andre mobilordfenomener. Men det jeg finner mest irriterende av alt, er folk som konstant bruker engelske/utenlandske ord når vi har norske ord for det samme. Jeg foretrekker f. eks. e-post fremfor mail. I tillegg er jeg helt imot fornorsking av ord som ikke er norske som sjampanje. Er det rart at ungdommen ikke kan skrive korrekt norsk sier nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #24 Skrevet 4. desember 2008 Har aldri tenkt over det med mail, har vært en vane for meg å si det. Kan ikke huske å ha møtt noen som sier e-post. Kanskje jeg skal begynne å si e-post istedefor.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #25 Skrevet 4. desember 2008 Når folk skriver Ola Nordmann R.I.P på msn, profilsider osv. Syns det er en uting og skrive RIP. Er mye bedre skrive Hvil i fred Ola Nordmann, høres MYE bedre ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå