Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hvor gamle er barnevaktene deres...Og hvor små er barna....Traff ett par på 40 år på en danmarks svipptur som reiste uten barn...de hadde reist fra ett barn på 11 år og to på 12 år...som ble passet på av sine "storebrødre" på 15 og 16....Hva f... er dette ansvarlig da? joda det mente de var helt greit siden onkelen demmes kunne komme på kort varsel dersom noe skulle inntreffe.....han bodde bare ti min unna med bil....Ble skremt jeg altså....Hadde det vært for noen timer mens de var på byen hjemme der de bor hadde dette ikke vært ille men at de reiste bort på fylletur til danmark.......Off hva om det skulle begynne å brenne i huset eller noe da......er ikke bare å snu båten og være hjemme på en halv time liksom........Hva synes dere andre her om dette.......uansvarlig eller...........hva hadde barneværnet sagt om dette..?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Ærlig talt - hva vet vel du om hvor voksne barna til disse folkene du har møtt er??? Når jeg var 15 var jeg hjemme alene en hel sommer og kunne fint ha passet et søskenpå 11-12 år om jeg hadde hatt det.... Det er stor forskjell på 16 åringer, noen er modne og ansvarlige og andre er overhodet ikke til å stole på.. Får anta at det var førstnevnte som var hjemme og passet de andre.. Jeg ser virkelig ikke problemet ditt, og hvorfor i all verden nevner du barnevernet?????? latterlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå