mor til 2 gullunger Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Fikk LH stigning 21 nov og da var vel eggløsning 22 nov. Tør ikke å teste enda. Noen med ikm i helgen? Kanskje det er for tidlig å teste enda???
2010 Mammaen Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jo, men testet negativt i morges. Har ikke prøvd, så det er egentlig greit for meg. Satser på å prøve til sommeren. Lykke til på din front! Du burde kunne teste på morgenurin i morgen. Det er ganske sikkert 2 dager før ikm.
Sivalur Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Litt usikker på når ikm egentlig er, men tror det er i helgen eller mandag. Hadde positiv el-test lørdag, søndag og mandag forrige helg og da var jeg tom for tester så fikk ikke testet på tirsdagen... men, jeg skal klare å vente med å teste til ut i neste uke. Eller - kanskje det blir søndag, siden vi da er hjemme begge og mannen kan få vite svaret samtidig med meg.. Vil si at idag er for tidlig hvertfall.
X10ne Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde positiv el-test torsdag 21. og fredag 22. november. Da burde vel el være enten lørdag 23. eller søndag 24., eller hvordan er det? I går kveld kom det litt blod da jeg var på do + at det murret litt. Kan det ha vært en festeblødning, eller er det litt sent tro? I dag er det ingenting... Lykke til alle sammen! :-)
LINDA*** Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har IKM lørdag/søndag. Og får testet tidligst fredag. Masse murringer, trøtt og roligere i kroppen..... Som sist sv.skap. Så får me sjå Det er jo bare så driiitspennende at det er helt vondt!
Dagros med gutt Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Ja, IKM på lørdag...har tatt test i dag (leste at det var mulig å få chg utslag allerede etter 8 dager, så jeg prøvde), men den var negativ. Får vel prøve igjen på fredag. Tiden går så sakte når en venter på slike ting!!!!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Ja jeg har til lørdag, jeg tester i morgen tidlig, da klarer jeg ikke holde meg lenger;) Flere testomane som prøver seg før ikm? Masse lykke til dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå