Gå til innhold

Noen med ikm fredag eller lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk LH stigning 21 nov og da var vel eggløsning 22 nov.

Tør ikke å teste enda. Noen med ikm i helgen?

Kanskje det er for tidlig å teste enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men testet negativt i morges. Har ikke prøvd, så det er egentlig greit for meg. Satser på å prøve til sommeren.

Lykke til på din front! Du burde kunne teste på morgenurin i morgen. Det er ganske sikkert 2 dager før ikm.

Skrevet

Litt usikker på når ikm egentlig er, men tror det er i helgen eller mandag. Hadde positiv el-test lørdag, søndag og mandag forrige helg og da var jeg tom for tester så fikk ikke testet på tirsdagen... men, jeg skal klare å vente med å teste til ut i neste uke. Eller - kanskje det blir søndag, siden vi da er hjemme begge og mannen kan få vite svaret samtidig med meg.. :)

Vil si at idag er for tidlig hvertfall.

Skrevet

Jeg hadde positiv el-test torsdag 21. og fredag 22. november. Da burde vel el være enten lørdag 23. eller søndag 24., eller hvordan er det?

I går kveld kom det litt blod da jeg var på do + at det murret litt. Kan det ha vært en festeblødning, eller er det litt sent tro? I dag er det ingenting...

Lykke til alle sammen! :-)

Skrevet

Jeg har IKM lørdag/søndag. Og får testet tidligst fredag. Masse murringer, trøtt og roligere i kroppen..... Som sist sv.skap.

Så får me sjå;) Det er jo bare så driiitspennende at det er helt vondt! ;)

Skrevet

Ja, IKM på lørdag...har tatt test i dag (leste at det var mulig å få chg utslag allerede etter 8 dager, så jeg prøvde), men den var negativ. Får vel prøve igjen på fredag. Tiden går så sakte når en venter på slike ting!!!!

Skrevet

Ja jeg har til lørdag, jeg tester i morgen tidlig, da klarer jeg ikke holde meg lenger;) Flere testomane som prøver seg før ikm? Masse lykke til dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...