Karomamma Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 ... har hun. Eller muligens begge deler, men hun glemte vel ørevondten i all ståheien. Så her er sengetøy, håndklær og kluter til vask og vi to jentene er hjemme i dag. Akkurat nå ligger hun på sofaen oppå tisselaken og håndklær og sover, stakkars Det "beste" er at naboen over holder på å pusse opp kjøkkenet. I dag skal rørleggeren komme og stenge vannet fra 12 til 14. Det passer bra, kan man si... Vaskehaugen med spy lukter jo ikke noe særlig... Jeg skal egentlig på julebord i morra kveld, men tror jeg liksågodt melder avbud med en gang. Vi blir sikkert hjemme i morra også. Jeg skulle være hjemme i dag uansett, men nå blir det litt mer kos, tegnefilm og eplejuice enn først planlagt
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Oi, det er kjipesen... Men forte seg å fylle opp vann i bøtter og baljer. Det kan fort bli behov for å vaske gulv, tepper eller sofaputer. Vi er nettopp ferdig med driten, så ikke send den hit når dere er ferdig med den:-)) God bedring!!
Reveenka Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Stakars liten da! Håper det snart går over, og at du får igjen vannet ditt. Ikke noe gøy å være uten vaskemaskin når man har spysjuka, nei.
Karomamma Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Oooops, må huske å gå på do før 12!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hehehehe, håper formen er god igjen på frøkna i dag:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Makan da.Å stenge vannet akkurat den dagen dere har sykdom i hus? Håper frøkena er bedre i dag,og at du fikk kommet deg på do før vannet gikk ;o) God bedring!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå