Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Dem finner ikke ut av hva som er galt med meg.. jeg føler meg skikkelig dum av og til! Jeg har store smerter og formen er bare helt forferdelig + at jeg har kraftige blødninger men etter innvendig ultralyd finner dem ingenting galt.. blodprøvene er også fine.. Selvfølgelig er det bra at blodprøvene er fine og jeg vil for alt i verden ikke være syk!! Jeg har nå vært syk veldig lenge og jeg føler meg innesperret og alene.. Jeg hadde et tøft svangerskap og var sengeliggende og syk fra okt i fjor og da han endelig skulle komme ut holdt det på å gå galt og det ble keisersnitt i full fart.. Da jeg kom meg på bena etter fødsel var alt kjempebra i 3 mnd før disse smertene kom og nå sitter jeg her igjen.. Det føles så håpløst ut alt sammen og jeg tror kanskje jeg er på vei inn i en depresjon.. Jeg skal inn på sykehuset igjen og nå skal dem sjekke magen min.. Jeg har en kjempegrei fastlege som tar meg på alvor men når alt liksom skal være greit med meg føler jeg meg kjempedum når jeg er der.. er redd hun skal tro jeg er en hypokonder! Jeg er aldri hos legen, bare når jeg absolutt må og når jeg gikk nå pga smertene og blødningene var det fordi jeg klarte ikke mer og det skremmer meg! Nå er jeg veldig redd og usikker og vet ikke hvordan jeg kommer til å oppføre meg når jeg skal inn på sykehuset, om jeg tørr å si alt ( jeg vet jo jeg må) Er veldig redd for hvordan jeg blir mottatt. Har mange vonde opplevelser der jeg ikke blir tatt på alvor for jeg er veldig sjenert av meg.. Måtte bare lufte tankene litt.. gruer meg veldig!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Usj da.. ville bare spørre; har de utelukket endometriose eller lavt stoffskifte?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 HI her Hun har utelukket stoffskifte men endometriose har det ikke vært snakk om. Trodde det var veldig sterke menssmerter og vanskeligheter med å bli gravid? stemmer det? Hvordan finner dem ut av det? Kan dem se det på innvendig ul? Det ble mange spørsmål hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå