Gå til innhold

Vinterhjul / vogn på vinteren!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Brio Sing, en helt fantastisk vogn!

Da vel og merke FØR det kom snø, som deretter ble sørpe. Vogna er helt umulig å trille, og ikke fordi forhjulene er små, men fordi bakhjulene er for store og glatte uten spor i dekket. Vi har en Brio Kombi, men den står i bhg, og vil derfor høre med dere først om dette:

 

Vet noen om det finnes vinterhjul, evt noe man kan sette på hjulene for å ikke skli?

 

ELLER, hvilken vogn har dere gode erfaringer med på vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vet ikke ang hjul, men jeg har en Emmaljunga edge duo som er helt super på snøføre!

Skrevet

Hallo, alle her inne har da en vogn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...