Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Vi har Brio Sing, en helt fantastisk vogn! Da vel og merke FØR det kom snø, som deretter ble sørpe. Vogna er helt umulig å trille, og ikke fordi forhjulene er små, men fordi bakhjulene er for store og glatte uten spor i dekket. Vi har en Brio Kombi, men den står i bhg, og vil derfor høre med dere først om dette: Vet noen om det finnes vinterhjul, evt noe man kan sette på hjulene for å ikke skli? ELLER, hvilken vogn har dere gode erfaringer med på vinteren?
Blind Gudinne Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke ang hjul, men jeg har en Emmaljunga edge duo som er helt super på snøføre!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Hallo, alle her inne har da en vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå