Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har drømt om gammelkjæresten min, som jeg var sammen med i ungdomsalderen(ungdomsskolen) som også var en barndomsvenn. Har ikke sett han på lenge, vet han er blitt far han også og har kjæreste. Har hatt drømmer om han i lang tid nå, drømmer om at vi møtes og "ser " hverandre. Skjønne ikke helt hvorfor jeg har drømmer om ham, Skal gifte meg, har samboer gjennom mange år,barn osv. Noen som kan fortelle meg hva dette kan bety?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Yes! Du kommer til å få urinvegsinfeksjon på mandag. :-D
dama Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 for å kunne tyde drømmene dine må du prøve å huske litt mer fra drømmene. hva gjorde dere, sa han noe, var det noe speielt du la merke til...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Er forskjellige "settinger" hver gang, eneste er at vi liksom "ser" hverandre og han vil f.eks at jeg skal sitte på fanget hans, holde hånda hans og slke uskyldige ting, men som samtidig er så godt!! Har det kjempebra sammen med min kjære, så er nok ikke det at det mangler noe fra han! HI
Slalotte Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Når man drømmer så må man klare å få med mest mulig detaljer for å tyde den.. Ting som du ikke tror kan bety noe skal fortsatt være med i detaljene! Husk på alt så kan jeg kanskje hjelpe deg.. Var dere ute? Hva så dere der? Var dere inne? Var det noen ting der?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 jeg har en drøm jeg gjerne vil vite hva betyr.. det er en tilbakevendene drøm.. jeg er i et stort hus, kan minne om et hotell, jeg går opp en trapp, når jeg kommer til øverste etasje er det ikke trapper lenger, men det ser ut som et kirketårn der jeg må klatre.. når jeg har kommet opp skal jeg ned en annen trapp. den trappen er det veldig viktig at jeg kommer meg ned uten at noen hører eller ser meg... på vei ned trappen kan jeg møte på hindere, i natt møtte jeg på kattunger som klorte seg fast i meg, jeg måtte rive denm av og kaste dem bort.. og når jeg kom ut vant jeg 10000 dollar. det med kattene og pengene er nytt, har aldri drømt det før.. hva kan dette bety?
birrisj05.02.09 Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Vi drømmer fordi kroppen bearbeider sanseinntrykk, gamle minner, ting vi gruer oss til, ting vi gleder oss til, ting vi er bekymra for osv. Er du gravid? Er nemlig VELDIG vanlig at gravide drømmer mer enn normalt, og faktisk drømmer om ekskjærester. Dette er fordi kroppen din bygger seg opp til at nå skal du virkelig være ferdig med ditt tidligere liv, det vil si tidligere kjærester og sånt, for nå skal du konsentrere deg om ditt lille barn og den nye familien, og alt det nye som kommer inn i livet som følge av en baby. Jeg drømmer ofte om fødsler.. og det er fordi jeg innerst inne gruer meg, og kroppen forbereder meg på hva det vi si å føde, at det kommer til å gjøre vondt, men at det blir bra igjen etterpå. Jeg er faktisk ikke like nervøs for å føde lenger, tenker liksom ikke så mye på det mer. Vi har en ganske så fantastisk kropp egentlig! Tenk at den vet at vi må bearbeide sånt, og faktisk gjør det. Og tenk at den vet at det blir våkenetter f.eks, og derfor våkner vi millioner av ganger hver natt.. prepare, prepare!
birrisj05.02.09 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 At en katt klorer er negativt.. det kan bety svik eller uflaks.. eller rett og slett at du bør bli mer selvsikker! Jeg vil tippe det siste, da du drømte om penger også. Penger har med følelser å gjøre. Men å vinne penger er positivt.. så kanskje du da innser at du må bli mer selvsikker, og så vinner du på det?
dama Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 her er det snakk om deg.. huset symboliserer deg.. nye rom nye sider ved deg selv.. drømmen forteller deg også at du trenger hvile eller forandring.. går du oppover en trapp betyr det lykke nedover betyr det motsatte.. det kan se ut som om du vil bli utsatt for svik, eller du vil møte noen hindringer på veien, men disse problemene kan vise seg å være gode for deg å gå igjennom.. pengene kan vise at du ikke helt ser ditt eget potensiale..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Plukk ut flere symboler som dukker opp i drømmene.. Småting som kanskje alltid e det samme.. Vann, en bil, fargen rød osv osv... Også kan du sjekke denne siden her http://www.droemmetydning.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå