ElinSM Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Er det dumt å handle reima dress på nett? Min datter er snart 6 år og ca. 115 cm lang. Da er det vel str 122 hun bør ha? Jeg har sett på en dress som heter Reimatec overall Sola. Men jeg klarer ikke å finne ut om dette er vinterdress eller vår/høst dress. Så denne på nettsiden til Barnas hus. Eller det andre nettsteder med disse dressene? Ble mange spm her gitt Takk for svar:)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Barnas hus har vell ingen nettbutikk?? Eller er det bare jeg som ikke ser det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå