♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Huff... i dag har jeg ordentlig vondt i magen... og jeg er kvalm! jeg brekker meg av alt mulig og er bare slapp! Masse murringer i magen og vondt i korsryggen! Er i uke 32+5
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 hei på deg Svarer deg jeg,for jeg har jo også vært innlagt for premature rier som deg. Etter jeg var det så har jeg enda hatt vondt i korsryggen,og en dag i forrige uke så fikk jeg ikke sove på natta,hadde så sterke kynnere at jeg ikke fikk sove,fikk diare på morningen og kasta opp,...tenkte at nå skjer det noe"!!! sovna på sofaen i 10 tia om morningen,og våkna kl 14 ...ringte føden å fortalte di om natta jeg hadde hatt,di ville jeg sku komme opp me en gang! Og det gjorde jeg...di tok ul vaginalt på meg,livmorhalsen var 27 mm,4mm mindre enn uka før,men di sa at ingenting var igang...så sporte jeg om jeg måtte gå me sånn helt fram til fødselen? ja sa di bare... i slutten av forrige uke og denne uka så har jeg ikke hatt så mye kynnere heldigvis,litt i dag,men det er så lite. Nå blei det mye skriving her,glemte faktisk ut hvar poenget mitt var ;O) sorry
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Svangerskapståka som slår inn? Jeg regner med å ta det slik fram til babyen kommer, men men det får heller være hvis den kan holde seg der til over nyttår! hihi Det å klare å sove om natten er et kapitell for seg selv, men mye av smertene i ryggen mykner opp ved en varm dusj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå