Gå til innhold

Vondt øverst i magen, under puppene liksom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som om jeg er lemster/støl i magemusklene etter å ha ligget masse på magen om nettene.. Men det har jeg jo ikke gjort, det er ikke noe behagelig lengre..hehe.. Er 31 uker imorra.

Sjefen min (søte henne) mener på det er ribbeina mine som begynner å bli slitne. Men jeg tenker jo selvsagt at det sikkert er svangerskapsforgiftning, selvom jeg ikke har et eneste annet symptom på det..hehe..:P

Vet ikke heeelt hvor smart det er å legge ut dette her, i og med at det ofte kommer fæle diagnoser på sånne spørsmål, men jeg må liksom gjøre det uansett..;)

Var dessuten inne på føden for et par dager siden pga jeg synes jeg kjente lite liv, men alt er perfekt inni der, så jeg tror jo ikke det er noe galt med lillebebis.. :)

Noen andre som vet hva det kan være? Tarmene mine som er litt i klem kanskje?

Har pleid å få sånn vondt når jeg sitter masse framoverbøyd (de siste ukene), men nå (siden igår) gjør det "vondt" hele tiden.. Er så rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kjeinne t probleme.. å sjæfen din har vest rett:) d e ribbeina som e klar av at ongen styre å ståke me dm, å dm presse sæ jo litt ut for at ongen ska ha plass inni der.. hvertfaill d æ fikk som svar når æ klaga på dm smertan.. e 31+4 æ..

Skrevet

Så bra!:) Da satser vi på at det er akkurat samme som meg;)

Tusen takk for tilbakemelding:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...