Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 I alle år har jeg datet og kost meg. Har ikke vært den som har ventet lenge med å hoppe til køys, alltid en mnd, men ikke særlig lenger. Har hatt 3 kjærester, bla bf. Jeg har ikke hatt sex med mange, eller noen vil kanskje si det. Tallet mitt er nå 12, ingen ons. Bf stakk da jeg ble uplnlagt gravid. Noen ganger har det ikke funket for meg, men de fleste tilfeller har det vært mennene som har gått fra meg. Føler det har noe med sexen å gjøre. Vi har ofte endt opp å ha sex i noen mndr, så tror ikke det er pga den er dårlig, men at de kun er ute etter det. Så nå har jeg tatt et valg, skal vente med å ha sex hvis jeg møter en ny. For å se om det er sex eller meg han vil ha. Har ikke så lyst å forhøye antallet mitt på tull når jeg er ute etter noe seriøst. Vet ikke hvor lenge jeg vil vente, men ihvertfall 6 mndr. Hva synes dere? Vil jeg tape eller vinne på det?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Tape! Menn er ute etter de som skrever med beina, og ser de noe i deg så blir de hos deg. Det er kun å prøve å feile. Men skrev med beina, det trekker iallfall gutter tilbake igjen så kan dere ta det fra der.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er uenig med hun over. Synes du godt kan vente lenger enn 1 måned, men kanskje ikke så lenge som et halvt år? Bli ordentlig kjent først. Lykke til, håper du finner deg en som vil ha et seriøst forhold.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 For noe tull NN 14:52! Er så mange forskjellige menn der ute.. Noen venter fint seks mnd de, hvis de treffer den rette jenta.. Men HI du må jo passe på å ikke være for bestemt.. Gjør det som blir mest naturlig for deg, og gjør det helt klart for gutta att du ser etter noe stabilt og seriøst.. Så burde du bare la det utarte seg derfra.. Tenker jeg da.. Men det er ingen grunn til att du ikke kan vente seks mnd hvis det føles naturlig.. Er bare fjortisjentene som har problemer med att mannfolka forsvinner hvis de ikke skræver med beina.. Men det har mye å gjøre med hva de har i huet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå