MegOgAlleMine Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har rundt 400dvder det er på tide å rydde opp i. Noen forslag til hvordan vi kan gjøre dette?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Vi dro på ikea og kjøpte en fin kommode med nokså dype skuffer. Der har de også slike plastmatter til å legge nedi skuffene, slik at du kan stille dvdene (eller platene) med ryggen (og dermed tittelen) opp. Da blir det stilt opp i skuffene slik som platene står i platebutikkene. Veldig effektivt med tanke på å finne igjen det man skal ha, også får man ryddet og samlet dem på en enkel og lettvindt måte. Når man har så mange er det jo ikke noe særlig (synes jeg) å ha dem på utstilling i bokhyller o.l. Ser mye mer ryddig ut når man får skjult dem og satt dem i system :-)
Mamma2OO5 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 hva slags kommode var det? Er også på jakt etter noe å oppbevare alle dvdene våre..
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Hopen heter den ... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20129592 Men det er bare å ta med en dvd når du går i møbelforretningen også finner du en type hvor skuffene er dype nok til å ta en dvd som står med ryggen opp. Det var i hvertfall flere skuffer på Ikea som var passende til det formålet, så vi tok bare den kommoden vi likte best, men der må jo hver enkelt se an hva som passer best hjemme hos dem ;-)
snuppedupp Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har kjøpt 4 baderomsskap som er 30 cm dype - har hvite høyglans dører på dem. Kjøpt på ikea. Disse har jeg hengt på gangen og bruker dem til å ha dvd plater i. Skapene ser du nesten ikke og du slipper å ha noe stående på gulvet. Kjempe praktisk. Har kjøpt en annen type skaper - lange og smale som jeg har under trappen - disse har jeg cd plater i. Som du sikkert forstår så liker jeg ikke ting som står på gulvet og tar opp plass, vil helst ikke se tingene heller :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 og her er matten til å sette dvdene i (er en egen med smalere mellomrom til cder). De kan skjæres til slik at de fyller skuffene mest mulig effektivt. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10105370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå