Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye la dere på dere de siste 10 ukene ca?? er det denne perioden man vanligvis går mest opp i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlig å legge på seg de siste fire, fem ukene.. ca 500 gram i uka har jeg hørt? Har selv gått opp 9 kilo totalt, men "bare" 2 kilo på 6 uker.. Er i uke 35 :)

Skrevet

Dette er nok veldig individuelt, har to venninner som gikk opp litt, ca 2 kg de siste to måndene, så det er ikke alle som legger på seg på slutten.

Jeg har så langt gått mest opp i starten; 7 kg de første tre måndene, 4 kg de neste 3 måndene. Sålangt i tredje trimester har jeg lagt på meg 1 kg, er i uke 31. Håper å holde meg under 15 kg, men det vil jo vise seg=) Har hele tiden spist som normalt.

Skrevet

i fra begynnelsen av graviditeten har jeg gått opp 8kg. er 32 uker på vei nå...ganske normalt vil jeg tro:)

Skrevet

Håper ikke det stemmer i alle fall.. 13 kg nå i uke 32, og da har 5 av dem kommet i løpet av den siste mnd..

Skrevet

jeg gikk opp mest midt i svangerskapet. Er så heldig å ha gått opp nermere 30 kg!! Ble stor fort. Var like stor som min fødeklare venninne i uke 26.

Er 8 dager over i dag.

Skrevet

Er i 39. uke og har gått opp 16 kg totalt. Gikk opp 0 kg i 1. trimester og 8,5 kg i 2. trimester. Etter kvalmen ga seg fikk jeg en intens lyst på søtsaker som har vart ved hele svangerskapet. Har aldri hatt det sånn før. Før jeg ble gravid ville jeg definitivt valgt potetgull fremfor sjokolade. Har prøvd å holde meg litt i skinnet, men har likevel fått i meg altfor mye søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...