Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Bare en kort meningsmåling her. Har hørt litt delte meninger i det siste. Nå er jo dette en del av en juletradisjon, som ikke skal rokkes ved enten det er hot eller not. Men har dere stake - og hvis ikke. Hvorfor ikke ? Selv har vi ikke sånn stake hjemme, men har en på hytta.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Tenker du på sånn elektrisk som står i vinduet (som en opp-ned V). Eller tenker du på en slik lysestake til å ha levende lys i på bordet? Førstnevnte lyser i hvertfall i annethvert vindu for tida, og selges i alle butikker, så det kan man i hvertfall ikke si er "ut". Sistnevnte har jeg faktisk ikke sett andre steder enn hjemme hos bestemor, så det tror jeg er heller uvanlig.
~sjiraff~ Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har en.... i en pappeske... Har alltid hatt den fremme, men nå har vi flyttet og egentlig så er det ikke noe vindu den passer i her... Så da blir det ikke noen adventsstake.
snuppedupp Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har en i børstet stål og er veldig fornøyd med den da. Det er mer enn 7 lys (mange små) men prinsippet er jo det samme
Turid Laila Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har det, syns de er koseligere enn de med mange små lys, selv om de med mange små lys er penere. Liker tradisjonen, og det er jo det jul er Vi har også kjøpt adventstake til fire lilla lys, den er helt enkel i sølvfarge og s-form. Kan også snues til å ha telys i. Skal pynte den så den blir litt mer adventaktig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå