Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som om jeg er lemster/støl i magemusklene etter å ha ligget masse på magen om nettene.. Men det har jeg jo ikke gjort, det er ikke noe behagelig lengre..hehe.. Er 31 uker imorra.

Sjefen min (søte henne) mener på det er ribbeina mine som begynner å bli slitne. Men jeg tenker jo selvsagt at det sikkert er svangerskapsforgiftning, selvom jeg ikke har et eneste annet symptom på det..hehe..:P

Vet ikke heeelt hvor smart det er å legge ut dette her, i og med at det ofte kommer fæle diagnoser på sånne spørsmål, men jeg må liksom gjøre det uansett..;)

Var dessuten inne på føden for et par dager siden pga jeg synes jeg kjente lite liv, men alt er perfekt inni der, så jeg tror jo ikke det er noe galt med lillebebis.. :)

Noen andre som vet hva det kan være? Tarmene mine som er litt i klem kanskje?

Har pleid å få sånn vondt når jeg sitter masse framoverbøyd (de siste ukene), men nå (siden igår) gjør det "vondt" hele tiden.. Er så rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjnner meg igjen i det du skriver her, jeg snakket med legen om det når jeg var der sist og han sa at slik som lillegulle hadde lagt seg nå med hode ned så kom det nok til å bli verre etter vert ikke at det var den store trøsten men det var iallefall ikke noe farlig, men kjenner at jeg ikke merker det like gått lenger er liksom blitt en vane er nå 33 uker. Ribbbeina får jo litt av en trøkk når de ligge å sparker der å siden jeg har lett for å sitte litt fremoverbæyd i tillegg så blir det jo ikke bedre, men lillegulle gir fort beskjed om at det ikke er serlig behageligt for jeg får fort et spart om jeg sitter litt for lenge slik.......

Så prøv å slapp av å se om det ikke roer seg vist ikke hadde jeg tatt en tlf til legen eller JM for å høre om det kan være noe annent men tivler på det igrunnen....

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Syns også jeg kjenner det gjør vondt litt lengre nedi magen også, men det er vel kanskje bare de samme smertene ellerno. Jenta mi har det ialelfall greit i magen virker det som, for hun sparker helt villt her jeg sitter, hehe :D

Skal til jordmor til mandag, så jeg regner med jeg kan vente til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...