Kystrøya Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hvilken type trim/aktiviteter anbefaler fysioterapeut/kiropraktor og hvilke aktiviteter/trim anbefales ikke?
flypapir Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg går til fysioterapeut og trener med slynge der. Har i tillegg fått noen øvelser jeg skal gjøre hjemme. Hun anbefaler meg også å gå små turer (10min), tre ganger om dagen for ikke å stivne, men det blir det dårlig med nå ettersom det er så masse snø her. Synes det er pyton å gå når det er glatt ute... Bortsett fra dette har ikke min fysioterapeut sagt noe spesielt. Hun er mer av den oppfatningen at jeg må kjenne etter hva som er vondt selv og da begrense denne aktiviteten, evt endre stilling. Manuell terapeuten jeg gikk til sist hadde derimot en lang liste over fy ting; ikke gå trapper (jeg bodde da i 4.etg uten heis), ikke noe husarbeid overhode, ikke løfte, ikke ditt og ikke datt. Jeg hadde MYE mer smerter da jeg gikk til han enn jeg har nå. Min fysioterapeut nå har god peiling på bl (skrevet hovedoppgave om det bl.annet). Og hennes råd har funket veldig bra for min del.. Kan også anbefale akupunktur mot bl. Det er supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå