MrsMoo Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 I site utgave av Foreldre og Barn så var det en mamma som kom med følgende tips: kjøp håndvarmere (slike som du knekker for at de skal bli varm (koke de for at de skal bli myk igjen)) og legg i bh utenpå ullinnlegg. Da holder du brystet varmt lenge og det kan vœre med på å forhindre tette melkeganger som er årsaken til brystbetennelse!! Hurra! Løp å kjøp! Jeg var så heldig å ikke slite med dettte med nr. 1 (men han var født på våren), men er livredd for brystbetennelse nå. Ryktene sier at kaldt vœr er døden!!
Nagilimia Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Disse håndvarmerene har jeg aldri hørt om.. Hvor får man kjøpt dem? Sånne skal jeg ha
Itsrejk Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Åh, så smart! Jeg hadde brystbetennelse med nummer en, og det var virkelig veldig vondt, i tillegg til at det er pyton å ha førti i feber når du har en liten en på ei uke eller to som du skal ta deg av. Hvor får man kjøpt slike håndvarmere da? Sportsbutikker eller noe sånt?
MrsMoo Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har surfet litt på nettet og det er flere som selger de. Sportsbutikker, ett enklere liv, obhnordica (elektrokjeder) etc. Tror faktisk jeg har sett de på apoteket hvis jeg ikke tar helt feil!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 så lurt!! jeg visste ikkenoe om brystbettennelse o.l med forrige man, født i februar.. så hadde ikke annet enn bomullsinnlegg!!! gikk ikke en uke engang før jeg lå med over 40 i feber og hadde driiiiitvondt! betennelse på begge sider på begge bryst!!! så har allerede tatt ibruk ullinnlegg nå, da jeg får vondt når det er kaldt.. brrrrrr.....
MrsMoo Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2008 Da har jeg vœrt å kjøpt ymse slag av de varmepakkene. Kjøpte obhnordica sine på ett enklere liv (kirkeveien v/ majorstua), der kjøpte jeg også noen "bruk og kast" varianter som skal holde seg varme i 10 timer (greit å ha på fjellet), suste videre til Saape og kjøpte to forskjellige typer der! Så nå skal stellebaggen fylles og ingen brystbetennelse forhåpentligvis. De på ett enklere liv kostet 99 for 2 stk, de engangs kostet 35 for to og på saape var det kr 39 pr stk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå