♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jippi sier bare jeg. Elsker håndball og gleder meg til hver førjulstid når gulljentene skal spille mesterskap. Håper de tar gull i år og!! http://www.tv2sporten.no/handball/em for de som vil se når de innledende kampene går og reportasjer fra tv2
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 JAA!!!! =) Synes egentlig det er rart at de er SÅÅÅ god, for de er liksom helt vanvittig god også da:P Alltid gøy å se på de!! =)
Raych Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Startet ikke det i går? Mener jeg så en kamp mellom Østerrike og et eller annet land i går kveld:) Svitsjet innom i alle fall...
Mamman til 2 Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 JAAAAA!!! Gleder meg så sinnsykt til i kveld!!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 JA!!! Ingen førjulstid uten håndball )))
* 5 om dagen * Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 det er nå julen begynner....så JA !!!! starta vel i går, men ikke norge, så det er i gang :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå