Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 og drit i teksten om nødvendig. http://www.youtube.com/watch?v=gEhadb5YSpU
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 det var da voldsomt å tidlig på dagen da lut.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Den hjalp på etterhvert da. Nå må jeg innrømme at jeg er på grensa til å ha skikkelig julestemning, særlig etter at jeg gikk ute tidligere i dag og fanget snøfnugg på nesetippen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå