Gå til innhold

Jeg er blitt fridd til!!!!

Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dagens adventskalender lå en liten pakke, og et kort hvor det stod: Vil du gifte deg med meg? Jeg går rundt og rundt meg selv her. Glad og forvirra. Ikke får jeg tak i sambo´n på tlf heller. Skal forlovelsesringen sitte på høyre eller venstre hånd forresten? Helt ny på dette jeg..... Oj,oj, oj.... Skal prøve å komme til meg selv litt først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så orginalt! :D gratulerer

Skrevet

Gratulerer!!!

Så herlig gjort av mannen din :-)

Her i norge er det vanlig å ha ringen på høyre hånd (både forlovelse og giftering), mens det de fleste andre steder vel er vanlig å ha på venstre (i hvertfall gifteringen).

Skrevet

Gratulerer!! Det er kjekt å være gift ;)

Skrevet

ååå... så søtt :-) gratulerer!

hihi.

Skrevet

Så morsomt! Tipper du har en herlig følelse nå ja:D

Så heldig du er, og det var en veldig artig måte å gjøre det på nå rett før jul da. Gratulerer så mye. Masse lykke til videre til dere:)

Skrevet

Åhh, så koselig da :) Gratulerer så masse!!

Skrevet

så koselig!!

og veldig original måte å gjør det på :) moro

Skrevet

Ja, jeg ble kjempeoverrasket! Og jeg som skal ha barselgruppa på besøk. Har masse å rydde og ordne. I steden sitter jeg bare å glor ut i lufta og gråter en skvett :-D Endelig ringte sambo´n også, så han vet at jeg har åpnet pakka, men jeg vil ikke svare før han kommer hjem. Det blir et JAAAAA så klart.

Ringen er kjempefin, med diamant og greier, men den må byttes i en str større, for den ringen han har lånt til å måle med passer bare på venstre hånd... Ja,ja, knne jo ikke han vite. Men ringen er perfekt! Akkurat som jeg skulle valgt den selv.

JIPPI JEG SKAL GIFTE MEG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...