Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Heisann Jenter ang. julebordet vårt som skal gå av stabelen 20 desember: Hva tror dere om at vi betaler 250,- hver ? Da får vi skikkelig kvalitetskjøtt, og kan også kjøpe inn til bl.a velkomstdrink og litt stasj :-) Noen som har innvendinger eller forslag? :-) Gleeeeeder meg!
Endelig ny spire i magen Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er med!!! Det hadde jo blitt dyrere om vi hadde gått ut å spist og drukket.... Gleeeeeder meg
Millapril Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Høres helt supert ut! Gleder meg til god mat og godt selskap! Sender du ut innbetalingsdetaljer på FB eller noe? Gleder meg !!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Høres bra ut, jeg er med på den! Dette blir bra, gleder meg :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Supert! Dette blir kjempegøy tror jeg! Har lagt ut kontoinfo på FB gruppa vår :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Høres supert ut. Setter inn penger til deg. Tar du forresten med karaoken? Er litt klar for sing a long, he he. Jeg lovet jo å lage dessert. Men så her tidligere at Linda hadde tenkt det samme. Koordinerer med henne så finner vi sikker på noe lurt vi.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Men hva med tilbehør? Skal det lages hos Endelig spire eller tar man det med? Vi pleier på ha litt kraft fra pinnekjøttet i stappa, dersom dere er enige i det så er det vel best å lage begge deler der...eller? Jeg kan godt være potet- og stappelager, men vet ikke helt hva planen er. Er det inkludert i de 250,- eller kommer det utenom? Er det kanskje greit at noen (kan godt være meg) legger ut og får tilbake etterpå eller blir bare det rotete? Mange spørsmål på morgenkvisten her altså ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 alt til hovedretten lages hos endelig spire, pinnekjøttet, poteter og stappa- jeg pleier også ha litt sjy i stappa for å få den god :-) All mat er inkl i de 250 kronene.
Solstråle72 Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jeg regner med at vi er på vei til vestlandet i løpet av den helgen. Så mest sannsynlig kan ikke jeg være med på julebordet likevell. Snufs!! Men mormor venter på lille Tobias gutten, så da er det bare å hive seg over fjellet.
Bellen^2 Skrevet 7. desember 2008 #11 Skrevet 7. desember 2008 Gubben mumlet noe om 3 stk pinnekjøtt med akevitt da han overførte pengene så jeg vet ikke helt hva han tekstet overføringen med Samsyn... Jeg har ikke langt fartstid innen pinnekjøtt og kålrabistappe laging, men jeg melder meg frivilling som junior kjøkkenjelper og kan settes til forefallende arbeid som potetskrelling, dekking av bord eller andre ting som må ordnes. Hvis ikke det er noe annet som skal gjøres som ikke er fordelt enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå