Gå til innhold

Greit å bruke bhg som "barnevakt" til minsten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en plass som vi betaler for til minstemann, men siden je er hjemme til over nyttår - og pappaen sa skal ha en måned, så har vi småen hjemme.

Nå er det sånn at jeg veldig gjerne skulle vært hos frisøren min før jul. De har kun åpent på dagtid, og da jobber jo pappaen.

Jeg lurer på om jeg skal bestille time, og la han være i bhg de timene det gjelder.

Han er godt kjent der, for vi leverer storebror og henter han hver dag.

Minsten er 11 mnd.

Bhg har hele tiden "mast" på at nå må de jo få låne han snart, og om jeg skal noen ærend er det bare å komme.

Men jeg er likevel litt usikker på om det er greit å gjøre det bare for et frisørbesøk (veldig etterlengtet sådan)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt anpå hvordan gutten reagerer det. Om han er trygg på de og sånt så er det jo ikke noe problem. men om han blir redd så ville jeg heller tatt han med til frisøren eller noe.

Skrevet

Det går nok helt fint. Han har gått fra arm til arm på alle avdelingene siden han var nyfødt....

Vi har også vært inne og lekt litt på avdelingen hans - da ble han illsint da vi skulle gå.

Skrevet

La han være der noen timer nå og da. På den måten blir han jo fortere innkjørt til han skal være der daglig og så får du litt tid til å gjøre forskjellige ting nå i førjulsstria.

Skrevet

Lever han den dagen i bhg med goood samvittighet. Gi beskjed på forhånd da. De har jo spurt om å få låne han litt.:-) Deilig med litt alenetid hos frisøren=)

Skrevet

Da ville jeg kjørt på :) kooos deg hos frisøren da :D

Skrevet

Hvis gutten er trygg så ville jeg absolutt benyttet meg av det. :o)

Skrevet

Høres ut som det vil gå helt fint!! Kos deg hos frisøren. Deilig å få freshet seg opp litt.. :o)

Skrevet

Hadde ikke lurt på det en gang. Da får han jo vendt seg til å være der litt også. Nyt noen timer barnefri og en frisør time:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...