Kæmma og trultene Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Det er sikkert voksesmerter eller noe, men kan det være brystbetennelse? Har det på venstre side, litt inni puppen liksom. Hadde det en gang mens jeg ammet jenta mi, men husker ikke helt hvordan det var... Ringte jordmor, hu sa det kunne være det men sendte meg til legevakta for å sjekke andre ting som lunger og hjerte. Det var det jo ikke såklart... Noen som vet??
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har også mange rare følelse i puppene. Bla en veldig stikking/sting inni av og til. Nå går jeg på tett oppfølging pga en kul og sånn vet jeg at det ikke er noe farlig i puppene. De sa på brytdiagnostisk senter at det nok var hormonene mine som jobbet veldig i brystvevet i perioder. Rett og slett fordi jeg har tett vev og normalt nok mye hormoner i sving nå. Vet ikke om det er det samme som deg, men kan jo være greit med en sjekk om det uroer deg! bedre med en for mye en en for lite har jeg finni ut! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå