Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Nå har vi vært har kraftig forkjøla med feber og halsvondt i lengre tid.Siste uka var pyton.Snuppe lita var så febersyk at hun bare lå her,i 3 dager!! Hosten gjaller hele natta,og søvn har det vært lite av.Ei er enda frisk,men det kommer nok der å.I tillegg går det kyssesyke på skolen til storebror,og jeg er livredd for å få det nå før jul!!! Men det går nok bra.Jeg er stappa av dette andre viruset og vil ikke ha enda en gratis pakke.Ikke er jeg kyssesyk heller... Lillebror er slappis og pjusk på 6 dagen,og nå er jeg lei. Såh,derfor gir jeg bort vår kjære forkjølelse.Noen som vil ha den???? Pleace???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Nei takk, ellers takk. Den kan du enten beholde selv, ellers så kan du legge den ut på Finn.no?? Sikkert noen som kjøper den for en billig penge:-DD GOD BEDRING til dere alle, nå er det snart jul og da får sykdommen finne seg noen andre å leke med!!!
Karomamma Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Hehe, nei takk du. Vi har hatt den allerede God bedring til alle i heimen din!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Finn ja! At jeg ikke tenkte på det!!!! TUSEN takk for tips =))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 God bedring!!! Vi har også tatt imot den dumme forkjølelsen her i huset og angrer:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå