Gå til innhold

Blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et kort spørsmål - er det noen som vet? Oppdaget idag litt blod i utfloden - burde jeg bli skremt av det? Litt ubehagelig informasjon, men har hatt en soppinfeksjon slik at jeg har tatt en sånn canensten-behandling (brukte ikke applikatoren).

Er i uke 30 forresten.

Kjenner ikke noe ubehag, og kjente liv fra mini i mårrest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tidvis fått litt blodfarge ved bruk av canesten, regner med at det bare er slimhinnene som reagerer litt på det, alt er nok i sjønneste orden=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt føden for å være sikker, var på fødselsinformasjon her forrige uke, og da sa jordmor at kom det blod, skulle det alltid sjekkes opp..når du er så langt som uke 30, er ikke det dumt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv at litt blod i utfloden. Hadde det første gang for et par måneder siden og nå et par ganger siste uka. Var på rutinekontroll hvor jeg nevnte dette og i tillegg vært i kontakt med føden. Man blir jo så usikker når man ser blod-skummelt. De avdramatiserte, men man visste aldri helt hva årsaken var. Fikk bare følge med det. Man leter jo alltid etter et slags svar og blir litt frustrert når man ikke får noe klart svar på hvorfor. Jordmor mente det kunne være følsomme slimhinner. Alt. en infeksjon, men urinen viste ingenting ved kontroll så utelukker vel det. Noen som har fått andre forklaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...