chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Helt negativ i dag på morgen urin!!! Kan skimtes en svaaaaaaaak strek langt baki der men det er 3 timer siden den ble tisset på så den teller nok ikke!!! Nei nei, de ble en kortvarig glede, men jeg bare skjønner ikke hvordan det går ann å få en positiv (som på bildene mine) i går, og det var ikke engang morgen urin, og i dag så skjer det absolutt ingenting... Herregud!!!!
Snabeltann Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei, ikke at det hjelper deg noe, men jeg fikk tydelig skyggestrek på billig g-test og to like sterke streker på billig el-test går og i forigårs.. men i dag kom mensen.. tre dager over IKM.. og jeg er alltid på klokka. var kanskje en kjemisk. Jeg så på testen din i går, og den så jo meget positiv ut, mer enn en skygge lissom. Men du ser jo fremdeles krysset sant? Cluet er om den har farge eller ikke, synes alltid jeg ser en slags skygge på de testene, men de er jo helt fargeløse. Du får teste igjen med et annet merke eller dra til legen og ta blodprøve..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 ja det kan det være... kjemisk altså!! Men krysset er der, klart å blått, men i dag er det kun en ultra mega svak strek der som jeg ville kallet en skyggestrek, men ikke den i går. Den var som sagt klar og blå. Dette er ikke første gangen det skjer, så jeg vil gjerne utredes igjen for å vite hvorfor dette skjer, hver eneste gang vi prøver selv... Vi har et prøverørsbarn som nå er 3 mnd gammelt og det var på grunn av at mannens småtroll ikke helt greier å finne veien selv, men de finner jo tydeligvis frem iogmed det slår ut på tester?? Nei jeg skjønner ingenting, det står på pernille.info at en bør kontakte lege om dette skjer gjentatte ganger og det har jeg nå gjort, så spørs om en ny runde med sjekker og kontroller er i gang...*sukk* Kommer ikke til å bruke mer penger på tester nå og heller avvente frem mot helgen og se hva som skjer....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Det kan høres ut som en kjemisk graviditet det der ja. Kjempe trist. CB viser nok ikke feil.Du har nok HCG i blodet ditt, men det er vel en fare for at du kommer til å blø. Jeg håper du ikke gjør det. Du må ha lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 Ja det er som sagt ikke første gangen og jeg fatter ikke hva dette kan komme av gang etter gang etter gang.... Vil jo gjerne at det skal kunne å greit om vi kan klare dette selv, men det ser ikke slik ut. Regner med mensen kommer og at julebordet går som vanlig på lørdag uten alkoholfri vin på vanlig flaske
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Etter at jeg fikk jenta mi ble jeg gravid 2 ganger etter fødselen helt av meg selv, desverre mistet jeg begge gangene. Nå har det gått 2 år med prøving på nr.2 og det gikk 2 år prøving med nr.1. ikke mist motet, du kan fortsatt klare det selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå