Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 her må jeg si at lionkittens sitt virkelig satte seg på minne. den morsomste var Zebratrusa:D men hørte noen som pratet om tuttimor (tror det var det), hva handlet det innlegget om?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 vel.. er ganske mange faktisk. Men de verste er de som later som om de er syke, eller at barna er det, og er døden nær.. Eller at barna dør.. Også viser det seg at alt bare er oppspinn, en eller annen syk fantasiverden.. Er det kommet med på lionkittens sitt?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 ja, det har jeg skjønt.. Men om hun har sagt noe mer, eller bare er vekk.. Er jo ofte slik, at når de blir ferska i noe, så forsvinner de.. ÅJA!! Også hun på navnedebatten som *liksom* skal ha trillinger, og har 2 fra før... Wow, der har det vært drama altså! Stjeling av navn ved døpefontener, terminer i hytt og gevær (desember 09, desember 08, juli 09, mai 09) alt på ett og samme trillingsvangerskap..
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Sametrusa, ingen over , ingen ved siden!!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Ting du sa/gjorde under fødselen Den originale "Du vet du er gravid når..."-tråden fra bim tidlig 07... Nøffemor sine innlegg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Den originale du vet du er gravid når tråden var fra -03. Så var det en i -05. Sikkert vært enda flere også.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Husker godt ei dame fra Voss som frekventerte Bim da jeg gikk gravid. Hehe... faktisk alle 3 gangene jeg gikk gravid! Vedkommende skapte liv og røre med oppdiktede historier. Så husker jeg godt et par tilfeller av syke mennesker som har lurt alle her inne med "døde" barn, liksomsvangerskap, oppdiktede liv og mer til -helt uten å nevne noen nick
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Sukk, her skulle vi hatt noen linker..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 akkurat her og nå er det dette innlegget jeg husker aller best.
malingus Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Jeg husker vel best det innlegget om dama som hadde en unge fra før, og ville ha en til. Men da hun fant ut at det var tvillinger, tok hun abort. Velger å tro at hele historien bare var oppspinn -ingen er så grusomme -eller naive! Men husker den godt fordet!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 Håper også at det var oppspinn, men hun la ut hele historien på BliGravid for å få sympati. Hun var nemlig overbevist om at legen som utførte aborten hadde ødelagt henne med vilje, siden hennes nye grav. endte i SA..... Hun fikk noen tips om å holde seg vekk, eller bytte nick og aldri nevne historien igjen...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 det som virkelig satte seg fast, var alt ståheiet rundt henne som endte opp med å bli dømt for drap på sin egen sønn og drapsforsøk på sin andre sønn... og jeg klarte tom å gå inn på hjemmesiden hennes der hun hadde lagt ut bilder av sitt syke og døde barn...
malingus Skrevet 3. desember 2008 #14 Skrevet 3. desember 2008 Prøvde hun enda en gang å bli gravid etter tvillingaborten, og så endte det i SA? Og det var legens feil? Ha ha ha! Som man reder ligger man...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Stemmer! Legen hadde nemlig prøvd å snakke henne fra det, noe hun var mektig fornærmet over, så hun var sikker på at han hadde gjort noe.. Noen er bare... dumme! I mangel av et bedre ord.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Det er ingen som VET at lionkittens sitt innlegg ikke er sant. Det var bare noen som konkluderte med det, siden hennes sykdomsbilde ikke passet med det de hadde googlet seg fram til. Synes man bør tråkke veldig varsomt når det gjelder slike alvorlige tema.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 Det som jeg husker og nok vil huske best er hele greia med dr.yppert.... Ellers var den historien om hun som tok abort fordi det var tvillinger, og forsøkte på ny et par mnd senere.... Og ei som "liksom" hadde mistet et barn, og fått blomster på døra som resultat av innsamling fra dibberne.... Mye rart, men gud så underholdende! Selv de verste tingene har en viss underholdningsverdi må jeg desverre si
Slalotte Skrevet 3. desember 2008 #18 Skrevet 3. desember 2008 - "Noen andre som har mistet prompe lyden etter å ha født?" - Hele yppert saken - Alt om unge mødre (ikke serien men generelt unge mødre) - LionKittens hjerteskjærende tråd (ingen som vet fakta her, så ikke utal deg om noe du ikke vet for sikkert) - Gøril og Jesper Husker sikkert fler men.. Husker riktig nok ingen ting fra BIM.. hehe.. Snart et år siden da..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #19 Skrevet 3. desember 2008 Zebratrusa hahaha også samtrusa da, jeg ler bare av tanken på disse to innleggene......
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #20 Skrevet 3. desember 2008 Historien til "To blå- fem hjerter" eller noe i den dur. Hun skulle i alle flal ha femlinger, men den ene døde vel like etter fødsel. Og bare forsvant... som de fleste gjør når de blir tatt i løgner her inne. Chanzei sin historie om at hun mistet tvillinger Historiene til Rattlesnake
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Chanzei sine bravader, det var et par stk.. Hun som skulle ha femlinger -fem hjerter osv.. Historien om Mikael, herregud som jeg grein over den stakkars gutten Historien til Gøril og Jesper Doffine (BIM 07) sin bæsje-historie på ica frogner!!! :-D Og kommer nok også til å huske innlegget til Lionkittens lenge, det gjorde inntrykk.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 sametrusa, den ruler! Ellers var jo historien om Mikael veldig rørende.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #25 Skrevet 3. desember 2008 Om å vekke mannen ved å nappe ut ballehår m pinsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå