Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom litt når jeg var på do i går kveld og litt nå i morrest. Skulle egentlig ha hatt mensen nå, altså 4 uker på vei. Blir litt bekymret. Blødde litt forrige svangerskap også, men det var litt senere. Rundt uke 8-10.

Det er ikke friskt blod eller klumper, bare tynt brunlig. Sorry detaljer. Er vel ikke noe vits i å ta kontakt med lege ennå. Noen som kan berolige meg eller gi meg et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg ville sett det ann litt siden du er såpass tidlig på vei er det ikke så mye de kan se på ultralyd heller men fått en tidlig ul rundt 8-9 uker visst det hadde vært betryggende ellers så lenge du ikke blør friskt er det ikke farlig,det er mange som blør rundt den tiden menstruasjonen skulle kommet det er ikke unormalt.

Lykke til:)

Skrevet

Hei. Jeg også har opplevd det du har. Jeg ba om ultralyd i dag etter 5 dager med brunlig utflod. Det skal siees at jeg ikke hadde noen smerter men den brunlige utfloden bekymret meg. På ultralyden så de et bankende hjerte, Å gynekologen fortalte at brunlig utflod og blødninger tidlig i graviditet var meget vanlig. Jeg synes det oftere blir skrevet om de gangene det går galt her inne, fremfor de gangene det går veldig bra, til tross for blødninger.

Ønsker deg lykke til,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...