:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 "kom skal jeg blåse og trøste" svarer jeg å gir han en super kos. og småen svarer "mamma det hjelper ikke, sjokolade hjelper" hehehe... et tappert forsøk på å få sjokolade klokka 7.30 på en onsdag... hehe.. jeg viste ikke at to åringer var så sleipe (han fikk ikke altså)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Guttungen på 2,5 prøvde seg også på å få sjokolade her om dagen da vi var i butikken. "Mamma, jeg er så sulten! Jeg må ha sjokolade! Jeg har ikke fått mat på 2 år!" Joa....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 hehe... så søtt... hehe de har bra argumenter disse barna våre... hehe
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Hihi, så søte de er =) Guttungen her er 3 år, og har influensa. I går sa han "mamma, jeg er så syk, at jeg trenger sjokolade". o",) Hehe, de er visst glade i sjokolade de små gullene våre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå