Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Mellomste er i barnehagen. Mann på jobb. Eldste på skolen. Og minsten sover enda. Så det er helt stilt i huset:) Hva er deres planer for idag da? Jeg skal prøve å få ryddet gjennom alt i eldste og yngste sitt kle skap. Og så er planen og få tid til å støvsuge huset og vaske gulvene og vaske kjøkken og bad. Men får se om tiden strekker til alt? Blir noen pauser med amming og kos innimellom. Så dagene går veldig fort..
Mille** Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har nettopp kommet hjem fra foreldrefrokost i barnehagen. Kjempekoselig og veldig god frokost med rundstykker, egg og kakao. Planene ellers i dag er visning kl 11, og senvakt i ettermiddag. Ha en fin dag. )
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Nyter stillheten og en kopp kaffe jeg.Har vært lange dager med febersyke barn og foreldre....Men nå får vi tro det retter seg snart. Planen for dagen er et møte.Ikke det helt store altdå =) Ha en fin dag du å .
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Har ikke så mange planer i dag ,skal vel kanskje å handle litt snart. Tenker kanskje jeg drar å kjøper julegave til mannen mens han er hos fysioterapauten. Så kan vi handle sammen etterpå. Kl 14.30 skal jeg og eldstemann på foreldresamtale på skolen. Får se hva ettermiddagen bringer. Kos dere i dag alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå