Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne julekjole til den dustete kroppen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med en del kilo for mye se... rompa og låra er dermed grusomme i mine øyne og vil skjule det selvsagt... så vil da en kjole som sitter stramt over puppene også går utover derfra være noe? Eller er det helt ut? Noen forslag til butikker jeg kan gå i?

Mitt nærmeste skikkelige storsenter er Ski storsenter, så hvis butikken ligger der er det fint.... :-)

Og jeg har sett at alt er sort eller grått i år og det vil jeg absolutt IKKE ha.... må ha litt farger i jula....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de H&M der? Det har alltid hvert min redning..Khapal har også ting man kan mikse og trikse med. du vet jo at hvis du kun klarer å finne noe enkelt så går det fint ann å fiffe det opp med smykker, skjerf ol.

Lykke til :o)

Skrevet

Jupp, H&M og Kapphal er der og en haug med andre også...da skal jeg se i dem... :-)

Skrevet

Hvis det er rompa og lårene som er fienden, ville jeg absolutt gått for noe med innsving i livet! Gjerne høyt liv, de fleste som sliter med tyngde rundt der nede, er slankest rett over navlen. Kjempefint og feminint å fremheve en midje! Hvis du går for den a-linjen som er moderne nå, står du i fare for å se ut som om "alt" er svært. Finn en kjole som gjerne har belte eller noe i livet og som skrår utover sånn at rompa skjules, og som slutter rett under kneet (ikke på leggen, du må se at leggen går "inn igjen" før kneet, hvis ikke får man tømmerstokkben ;-) ) Og hold deg til en farge på kjolen, glem alt du kan tenke "den var gøyal" om. Gjerne rødt eller lilla og belte og sko i gull eller sølv!

Ski Storsenter har masse butikker, gå inn i alle og si hva du vil ha, så vet sikkert betjeningen ca om de kan hjelpe deg.

Lykke til og kos deg i julen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...