maaneskinn Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Har dere hatt forkjølelse (tett nese og nysing) som symptom på graviditet? Takk for svar.
J -76 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 ikke noen sånne symptomer hos meg, lykke til
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Er tett i nesen om kveldene, har vært det siden rett etter befruktningen.
taz Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Jeg er i uke.11+6 og er tett i nesen hver kveld og natt. Er ikke forkjølt, men er bare tett. Sliter med mye hodepine pga dette. Håper du finner ut at du er gravid
Anita*født* Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Aldri nyst så mye i hele mitt liv,men det kjennes ut som all dritten forsvinner i nysene,hehe og siste dager tett i nesen oxo,men hadde ikke tenkt over det som noen symptomer akkurat*ss* jeg er ca 9 uker
maaneskinn Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar. Jeg fikk det 7DPO og har det enda. Jeg leste en oversikt over symptomer, hvor forkjølelse var listet opp på dag syv etter EL. Bare litt gøy å tenke på, hvis det har klaffet denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå