Zitro Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Noen som har kjøpt det? Hun er bare 9 mnd, men skobutikken målte henne allerede til str 22. Og Eccoskoa i str 22 kosta 750,- og det synes t.o.m jeg at er galskap til en baby som ikke går enda.... Men at hun går i løpet av maks 1-2 mnd er jeg sikker på... så hva slags sko har dere til baby? Hun sitter ute i vogn og på akebrett titt og ofte så da holder det ikke med varme sokker lenger pga dem blåser det tvers igjennom.
Elfi regndråpe Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har kjøpt Stonz til sønnen min. De er vindtette og vanntette. De har helt myk såle og kan fint brukes etter at de begynner å gå også. Jeg bestilte fra Canada: http://www.stonzwear.com/ Men de er å få kjøpt i norske butikker også.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 www.barnecompagniet.no Her selger de noe som heter Stonz.....Anbefales:) Helt fantastisk når du har barn som ikke kan gå enda:)
Zitro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Disse var kule. Finnes det noen vanlige butikker som selger dem eller kun via nett?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 jeg aner ikke hvilke butikker...barnas hus har ikke..... Lag et nytt innlegg hvor du spør om butikker hvor stonz selges, kanskje noen vet:) Lykke til
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Reima har også geniale sokker til småttiser. Vindtett, vanntett og varme:)
Zitro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Så på disse ja i en butikk, men de var litt små til min baby... har nå bestillt stonz til henne....
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 ja de ble kanskje litt små for hun må ha ganske store ben hvis du ble anbefalt str 22.
Zitro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Jupp, hun har store føtter.... men hun er 78 cm høy også da og 11 kg så hun ser jo relatvit normal ut alikevel liksom... men jeg husker jo at de første vinterskoene jeg kjøpte til gutten min var str 22 og han var da over 1 år så litt unormalt stor må hun nok være...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 hihihi hun er nesten på str med min 2,5 åring:)
Zitro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2008 Er nok ikke langt unna det nei... jenta til venninna mi er bare pitte litt større og hun er 2 år. Og bruker 24 i sko.... :-)
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #13 Skrevet 3. desember 2008 ja det er samme som sunniva tror jeg...eller hun har vel 25 nå i vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå