3barnsmamma<3 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Nå drar jeg for å få gullet mitt. Gutten skal forløses ved keisersnitt nå i morgentimene. Jeg er fryktelig spent!!!!
Bevind *har født*:) Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Å så spennende!!! Lykke til!!:=)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 åååå så heldig du er har tre skjønne små selv,og venter nr 4 i januar:) gleder meg sykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå