mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Sitter hær og lurer på hvordan Nav skal regne ut hvor mye penger du får når du går ut i svangerskapspermisjon?Har ikkje fast mnd inntekt eller fast arbeid.Hun dama på Nav som jeg var og snakket med idag sa at de kom til og ta årsinntekta mi og regne gjennomsnittlig mnd lønn.Noen som vet hvordan de gjør det?Trudde nemli de kom til og ta det jeg hadde hatt i lønn de siste 6 mnd som grunnlag..Dette blei langt,men håper noen kan svare meg...
MintCondition Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Lurer du på hvordan man regner gjennomsnitt eller om de tar års- eller halvårsinntekten?
Nagilimia Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 De skal velge det som blir best for deg!! Dvs: 1) Regne gjennomsnitt av siste år 2) Regne gjennomsnitt av siste 6 mnd 3) Regne gjennomsnitt av siste 3 mnd (og hvem disse 3 mnd kan du velge selv f.eks noen velger med å søke sent fordi de vet at de skal gå opp i lønn. 4) Denne er jeg noe usikker på: gjennomsnittet av 3 års siste inntekt. Her bruker man selvangivelsen som grunnlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå