gutt09&spire11 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hva bruker deres sambo?? Helt ikke så svindyr... Takker for alle tips...
Rotte-mamma Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Euphoria, fra Calvin Klein tror jeg. Verdens herligste parfyme! Dame parfymen er også veldig god. Så der fikk du et julegave tips til deg selv i samme slengen:-)
tara_77 Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 mm . herreparfymen til lacoste....den røde flasken...... frisk og god....
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Den blå "bysten" til Jean Paul Gaultier er jo fantastisk Ellers liker jeg faktisk Hugo Boss også på ham
skurven Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Uten tvil: Davidoff Adventure! Du kommer til å bli overrasket over hvor god den er!!
mammavetla Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 hugo boss.. steik god.. men d spørs jo hvordan samboern din lukter fra før av fordi om en parfyme er god på en fyr trenger den ikke vær god på en annen
gutt09&spire11 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Må nesten ut i butikken og gå på lukterunde jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå