♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hvordan gjør en det egentlig?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Her er et program som gjør det for deg: http://www.varktimer.se/
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 Tusen takk:))
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Ellers er det (så vidt jeg husker) sånn at man tar tiden fra rien begynner til den slutter og fra rien begynner til neste ri begynner. De skal vare 45-60 sek og 3-5 min mellom når man skal inn på sykehuset så vidt jeg husker, men det er jo greit å ringe føden før det går så langt! :-) Er du i gang?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Du tar tiden fra den ene rien starter til den neste rien starter. Så, om du (eller din kjære) skriver ned tidspunktene hver ri starter på på en lapp, så ser du snart hvor tett det er imellom. Hvor lang hver enkelt ri er trodde jeg ikke var nødvendig å måle, men det er jo fra den starter til den er ferdig ... og det er vanligvis mellom 30 og 60 sek.
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Var inne til en ctg tidligere, da sa jm at riene pleide å vare mellom 60-90 sekunder, var veeeeeeeeeeldig sjeldent at de varte lenger enn det... Har satt på rundetider på mobilen min, men visste liksom ikke om jeg skulle ta tiden fra slutt til start eller fra start til start:) Var bare uregelmessige sammentrekninger, som fortsetter i dag også... Hadde vært greitt om det starta skikkelig nå snart.. Forrige gang starta det med at vannet begynte å gå, så var lettere å vite når en skulle kontakte jm-vakt eller føden da...
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2008 Trodde vel kanskje at jeg var i gang i går, men tydeligvis så sovna jeg, og da må det jo ha gitt seg.. Sammentrekningene er i dag også, men er uregelmessige... Var til jm i går, hadde 2cm åpning og var klar etter det hun kunne si, men vet jo at en kan gå noen dager med litt åpning før noe skjer.. Hun tøyde meg, og det funka som bare juling forrige gang, men da hadde jo vannet begynt å gå også, så var lettere å vite når en skulle ta kontakt.. Slimproppen gikk også i går, men lilletuppa liker seg tydeligvis godt i magen.. Forrige gang fikk jeg 9 dager før termin, men kanskje vinterkulden gjør at denne babyen liker seg godt der inne i magen? Har termin i dag...
Kæmma og trultene Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg holdt på sånn med uregelmessige sammentrekninger en hel dag jeg. Dvs starta på natta og sovna litt midt på dag og tok det med ro. Utpå kvelden ble det oftere og mere så da tok jeg tida fra ens tarta til neste starta til sambo kom hjem, og tida på hver ri da han om og hadde en stoppeklokke til Men tor det er fra en starter til neste starter de måler det på. Det er nok ikke lenge igjen!!! Spennende - gleder meg til jeg er der
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har mensverk hele tiden, og i går ble jeg strippa av jm etter at hun fant ut at jeg hadde 2cm åpning og vel var moden.. Etter det hadde jeg sammentrekninger hele dagen, kvelden og en stund utover natten, men jeg sovna jo til slutt, og i dag har det vært ganske rolig... En og annen sammentrekning, men ikke noe særlig... Hadde virkelig håp om at det kunne skje noe i dag, men tydeligvis ikke... Og nå har jeg egentlig gitt litt opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå