Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Har en veninne som fremdeles ammer sønnen sin. Han er 6 år og skolegutt, og avhengig av puppen hver kveld for å få sove. Jeg synes det er så kvalmt at hun ammer han fortsatt, måtte bare få det ut. Blæhh..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 jeg håper inderlig at dette var tull, men morsomt var det i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 nei fy, så kvalmt gjort..... Mulig jeg er rar, men er ikke det definisjonen av å gjøre ungen psykisk skadd?? Tenk så ekkelt det blir for ham når han forteller dette til vennene sine? Han vet jo ikke at dette er unormalt, men ungene rundt ham vil jo plage livet av ham! Sikkert bra for helsa hans, men ikke særlig OK for huet hans!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Amme en et barn på 6år? det syns jeg er drøyt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Amminga i seg selv er vel ikke det jeg syns er galt.. MM er ikke farlig etter 2 års alder, men mer hvorfor gjør denne mora dette. For jeg ville gjerne hørt hennes argumentasjon for hvorfor hun gjør dette.. Eller om det ligger noe psykisk bak..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 Huff, jeg håper virkelig jeg slipper å havne i den situasjonen... hehe, har litt trøbbel med avvenninga ja:) Nei, jeg synes det er litt vel å amme en seksåring, men jeg kjenner en som ble ammet til han var seks og det er ingenting galt med ham, han er i et bra forhold med ei bra dame og har den dag i dag et kjempegodt forhold til sin mor. Tviler på at det er så veldig skadelig. At han er avhengig av pupp for å få sovne i en alder av seks er nok det værste her. Det kan da umulig være sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå