Edelweis Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 den første. hehe.. vet ikke hvor en finner de bokstavene på tastaturet!
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Er du sikker? Kunden har nemlig skrevet den andre varianten....
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Tror mange skriver den 2. vasjonen for hånd... men veit ikke hva som er riktig..
Mazza** Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Nope, ikke den første.....nr 2 er riktig
Gjest -<<- Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Det er en aksent, ikke en apostrof. Og navnet skrives André med mindre man ønsker å uttale det Andræ.
Edelweis Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 haha, at jeg kunne bomme så fælt. jeg trodde du ville velge selv jeg. har alltid skrevet den første, men da må jeg vel forandre på det da:P
Raych Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Nummer 2:) På dataen holder man inn Alt Gr og trykker den knappen som er til venstre for backspace før man skriver bokstaven man skal ha apostrofen over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå