Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hun er helt utrolig!!!Hun kom i dag for å passe ungene en time.Jeg gidde henne en førjulsgave for jeg var så spent hehe....en kalander av barna og dem:=) Men ingenting overrasker henne! Ikke at jeg forventer jublem men kansje et takk?Kansje litt glede fra henne!Ikke bare....åja se der ....off jeg har ikke brillene på meg. Hun er så kjedelig:=( Aldri et komplimang heller!Jeg har pynta fint til jul f.eks....ikke et ord.Når jeg kommer til dem så sier jeg å gud så fint å koselig f.eks. Når hun har pynta seg eller hvert hos frisøren så sier jeg at hun var fin men fra hun til meg ALDRI!! Ikke til noen egentlig....i fjord gidde jeg håndklær og sengtøy til jul der det sto farmor og farfar på.Jeg ringte å takket så mye for gavene....ikke en lyd fra henne!!!! Begynner å bli litt lei nå....ikke at jeg driver å smisker meg innpå henne men jeg liker å gi litt personlige gaver å spesielt siden de er besteforeldre.Å når jeg takker for ting eller gir komplimanger så svarer hun ikke.Det er så slitsomt!Å ikke at jeg vil ha komplimanger og tilbake meldinger fra henne pga det er så viktig men det har med høflighet å gjøre....det er ihvertfall jeg oppdratt til!!! Måtte bare få det ut for jeg snakker ikke med noen om det!:=) Hun spør aldri hvordan det går til tross for at vi har hatt mye å å sti med.Jeg spørr henne!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det som slår meg er at hun må jo ha problemer med å vise og uttrykke følelser.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hjelpes! IKKE gidde!!!!! Det heter GA! Det heter ikke komplimang, men kompliment. Fytti rakkarn for et skrivemåte, blir helt svett pappen.......Og listen kunne blitt mye lenger...Kanskje du skulle ønske deg stavekontroll til jul.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Bla bla bla bla....hvorfor gidder du?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Jaja masa jeg vet det...stressa litt her pga jeg gjør 3 ting på en gang!!+jeg skriver på gatespråk+jeg er ikke så flink:=)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #6 Skrevet 2. desember 2008 Bedre å være hyggelig og snill ennå være en rettskrivningsf....! Ikke bry deg om svigertrollet hun har nok problemer med noe, enten det er psyken eller det å vise takknemlighet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Kanskje hun ikke liker deg fordi du tydeligvis er litt kort?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Noen har rett og slett problemer med å gi og ta kompliment, det behøver ikke å bety at de ikke er takknemlige eller ser ting! Kan hende din svigermor er en av de, men at hun alikevel blir glad og takknemlig for gavene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå