Rivjerntilkjeft Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 jeg er alene. jeg har sjekket konto nå, og der står det ikke at jeg har fått noe som helst barnebidrag fra nav innkrevningssentral. kun overganstønad og barnetrygd. altså, har jeg da krav på barnebidrag for alle de mnd som nå er gått? eller er jeg stappteit nå.....?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 hva mener du nå? har du aldri fått bidrag? eller mangler du bidrag for denne måneden?
Rivjerntilkjeft Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 at sønnen min er 7 mnder og at jeg ikke har fått bidrag en eneste gang..:/
Raych Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Når søkte du da? Tok utrolig lang tid synes jeg hvis du søkte rett før/etter at ungen ble født... Hvis du ikke søker før nå er det ikke sikkert du får bidrag for alle mnd på grunn av at du har hatt full mulighet til å søke tidligere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 jeg søkte igjennom nav uka etter han ble født og da fikk jeg først når han var 6 mnd. og om far ignorerer regningene som kommer tar det lenger tid. men du har søkt igjennom nav? og du har vel fått vedtak på hva du skal ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå