Moonshine81 Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Hei! Er det noen her inne på forumet som har blitt gravid med kobberspiral? Isåfall, kvordan har dette "artet seg" seg. Jeg har nemlig kobberspiral og fikk ca 1 uke etter eggløsning en liten blødning (litt rosa slimete) og etter sex for et par dager siden begynte det igjen med slimete litt rosa utflod/blødning og det har jeg enda. Venter ikke mens før den 6. desember. Kan jeg være gravid? Eller er det en veldig tidlig abort? eller kan det være festeblødning? Har jo hørt om folk som har blitt gravid med kobberspiral og lurer vel egentlig på om en slik graviditet i begynnelsen er lik en graviditet uten spiral... Moonshine81
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Heisann. Jeg ble gravid med kobberspiral. Det artet seg veldig likt som forrige graviditet, altså virket alt normalt frem til jeg skulle hatt mensen. Da kom det litt utflod med blod i og jeg tenkte at ja, nå er mensen på veg... Men det kom aldri noe mer, og etter en uke måtte jeg teste for å se hvorfor mensen aldri kom. Stort blått kryss på CBen :-) Dro til legen og tok ut spiralen like etterpå, og graviditeten har forløpt helt som vanlig etter det. Så for min del var graviditet med og uten spiral helt likt bortsett fra den bittelille spottingen rundt IKM. (Da jeg ikke hadde brydd meg med å merke meg mens-datoene, pga det jeg trodde var sikker prevensjon, er jeg ikke helt sikker på IKM-dagen, men det var nå sånn ca 4 uker etter forrige gang).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå