Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Han våknet for en time siden og har hylt i ett i en time, han kaster sutten og kaster flaska og bare hyler uansett hva vi gjør. han er 1 år og har vørt forkjølet/syk i nesten to uker nå. Men han er ikke tett i nesen lenger, så skjønner ikke hvorfor han ikke vil ha sutten. skjønner ikke hva dett kan være og hva vi kan gjøre....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Om han er forkjøla kan du kanskje gi en barneparacet? Det er jo febernedsettende og kan gi en generell bedre allmenntilstand (midliertidig iallefall, til han kanskje sovner). Funker her i gården ved utrøstelige, snørrete og varme unger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Han er bare helt krakilsk. Vi vet ikke hva vi skal gjøre. Har aldri opplevd han sånn før. Vi ga paracet i stad....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 kanskje streptokokker i halsen. Bop sluttet med smokk når hun hadde det. Eller ørebetennelse. Ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå