Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

jeg lurer på om det er noen som får opp noe rundt fødsel.

tar den lang tid?

før etter termin?

ja egentlig generelt rundt den...

også om min kjære kommer til å fri snart:)

termin2.2.09

jeg011083

han241183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

jeg får opp et 6tall...men tror egentlig ikke at du går over termin.mulig dvs den 16.jan:) ser ut til at fødsel går ganske kjapt å greit, ei jente på rundt 3200g vil jeg si....

ser ut til at muligens din kjære kan fri på nyttårsaften om han tør;)

han har d nok i tankene;)

masse lykke til..

om du orker kan du se om jeg får den jobben jeg skal søke på ?

når jeg blir gravid igjen og kjønn og hvor mange barn d blir på oss??

og evt videreutdanning og meg og min kjære seff;)

jeg er f.13.04.83:)

takk;)

klem til deg...

Skrevet

heisann:) takk for spå:) jeg føler selv at jeg vil få en tidlig fødsel:) alle som har spådd meg har spådd begynnelsen av januar...2, 3,4,5 og en sa 20...hehe så det blir spennende, har hatt en del sterke kynnere, og vært på sykehuset pga legen trodde det var premature rier... heldigvis er alt godt bra:)

Jeg tror du har veldig gode sjanser på å få den jobben, er det en kles butikk? får opp det men også å jobbe med mennesker...hm...

tror det blir tre barn til sammen. har du gutt nå?, tror det kommer to jenter til i såfall. du får iallfall begge kjønn til sllutt. du prøver ikke å bli gravid nå gjør du vell? ser ikke noe umiddelbar graviditet, får opp to år. Det kan være du blir graid når barnet ditt er to år... men syns det er vanskelig med tid, iallfall når det ikke føles som det skjer noe snart nå lissom... ang deg og din kjære føler jeg at dere har et fint forhold med mye kjærlighet, men han føler seg kanskje litt på siden etter dere fikk barn. kan dette stemme?

jeg er fortsatt ny i dette med klarsyn, og er ikke alltid jeg treffer like godt, men om du vil gi meg tilbakemeld pos eller neg er jeg veldig glad for det, evt lurer å mer er det bare å gi en lyd:)

Skrevet

hei og takk....mulig d er 6.jan du får og men syntes d var vel tidlig...

jg jobber m mennesker på et sykehjem ikke klær:)

prøver ikke nå nei sså om et par år passer bra..har en gutt ja, og mimmi sier også at d kommer ei jente...pappaen føler seg nok litt på siden men tror d går bra:)

takk for at du så:)

ser du noe spes ang gutten min, f 01.08.08?

Skrevet

får ikke opp noe spesielt nei, føler han er en glad gutt, at han har det godt inni seg, ser et bilde hvor han griser rundt munnen haha:) tenkte du på noe spess?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...