Gå til innhold

fikk gutt 12 juni nå kommer søster eller bror i juli :)


liten spire

Anbefalte innlegg

hei vi skulle egentlig ikke ha flere da siste mann var nr 3 men blir vist en til alikevel :) er 10 uker på vei med nr 4

selv om denne ikke var planlagt så er den like velkommen :)

både gleder og gruer meg til å få to så tette

noen andre her inne som har blitt gravide på nytt :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojjj...gratulere så masse. blir nok kjempe bra d å vettu.. fikk når 4 nå vi, å er ganske siker på at hun forblir minst i denne familien...hehe men 8 år ned til neste da.. men de 3 første kom på 2 år, så vet hva det vil si å ha små tett itett;))) mange utfordringer men MANGE gleder å:) lykke til :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :)

de to minste kommer sikkert til å få masse glede av hverandre når de er så tett i aldere så det er jo fint :)

Blir ett spennede år som kommer :)

god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig ;) nå er sjokket lagt seg litt hos meg å begynt å glede meg masse til den lille kommer :) Denne gangen vil jeg gjerne vite hva det blir . blir det en gutt til trenger jeg jo ikke kjøpe noe siden begge blir født på samme årstid :)

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi gleder oss kjempemasse nå vi også. Så utrolig lettvindt hvis det blir gutt hos oss også.. Trenger bare en seng til! Har du tenkt noe på vogn? Vi har tittet litt på søskenvogner. Ser at det er mange kjempefine, men de er jo så utroooolig dyre!! Tenkte å kjøpe emmaljungas søskenvogn og bruke baggen vi har fra før, men jammen måtte man ha egen bag til den vognen.. Helt utrolig!!? Det blir jo kjapt 11-12000 hvis man skal ha den vognen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir jo bare seng vi trenger her også forde vi har jo alt det andre vi trenger :) Dette blir min nr 4 så har jo alt vi trenger av utstyr hehe

Har tittet litt på vogner . ikke så lett det der . fått annbefalt simo sin tvillingvong men er ikke sikker. må nok ut å titte og prøve litt hehe

hadde akkurta kjøpt oss helt ny vogn som jeg egentlig er kjempefornøyd med men den kan vi jo ikke bruke hehe

har en venninde som får tvillinger i april så skal høre litt med hun hvordan hennes vogn fungere før jeg kjøper

det er kjempe dyrt for tvillingvogn , tenkte jeg skulle sjekke litt i sverige også. vi bor i Fredrikstad så er ikke så langt å kjøre ..

Du får si i fra om du kommer over noen supre vogner

Når har du termin ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er og i samme båt, fikk førstemann 27.Juni og neste kommer 23.August. Her var det planlagt og vi gleder oss masse. Men selvsagt masse tanker om hvordan det blir å ha de så tett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere!! Gratulerer så mye! Har termin 2. august her. Har begynnt å sondere terrenget litt når det gjelder søsken vogner.. Ble superskuffet over Emmaljunga sin twin cangaroo.. Skulle ha 11000 for en vogn som rett og slett så ut som en 3000 kroners vogn! Ikke kune man justere fotbrettene, ryggen måtte man heve og senke med stropper som man måtte stramme og løsne... syntes det var litt vel drøyt når de skal ha såppas mye for vogna. Har sett litt på TFK´s twinner twist duo på nettet... Ser lovende ut. separate kalesjer, heve og senkbart fotbrett... Har ikke sett den i levende live enda, men satser på å ta en tur til Oslo om ikke alt for lenge..

 

Hvordan er formen deres da? Jeg spyr som en gris 24t. i døgnet og lillemann sliter med fortenner som sprenger seg fram..Så her går alt litt på halv 12 om dagen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt att det er flere av oss :) Her er det fult kjør med 3 barn fra før . Formen min har faktisk vært fin bortsett fra litt svimmel så har ikke kunnet klage :) Var på kontroll hos gynekolog i dag å fikk da vite att livmorhalsen var for kort så fått beskjed om å bære minst mulig og ta det med ro . lett å si med 3 barn og minste mann på 7 måneder.

Skal inn på sykehuset for å se om de skal sette på Cerecla for å prøve og forhindre tidlig fødsel. Er så redd for att noe skal skje med den lille i magen . mannen min jobber i nordsjøen så han er jo borte i 14 dager av gangen . så vi får se hva de sier på sykehuset i forhold om han blir sykemeld osv .. Håper den lille holder seg der inne så lenge så mulig :) Håper alt er bra med dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...