Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Begynte i september og skaffet folk som jeg og en venninne kunne begynne og vaske hjemmene til, dette har gått over all forventning. Vi er enslige mødre begge 2 og studerer deltid så vi har hatt masse tid mens ungene har vært hos besteforeldre og i bhg. Nå er det 22 dager igjen til jul og vi har tjent 27700 kroner hver til den glade jul så nå slipper vi og tenke på de magre kronene vi får fra nav til julen! Skikkelig deilig og tenke på at alt vi har strevet og vasket har gitt oss så mye penger og til og med skattefritt! Oppdrag har vi etter nyttår også så det skal bli deilige økonomiske tider for oss, vi merker i alle fall ikke noe til finanskrisen! Hos et eldre ektepar fikk vi 4000 hver for vaskejobben fordi de synes vi gjorde en strålende jobb, men de hadde også rimelig stor leilighet med mye krims krams.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 ho ho... jeg sitter på sex chatte telefon..... tjener penger som gress!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Og propper i meg ostepopp og potegull og bollemusa vokser seg god og rund!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Gratis penger? Du har vel jobbet for dem;) Om så svart...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 veldig bra, godt utført jobb, kos deg med pengene
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 nope - ikke i det hele tatt. her raser kg av - 12 kg og noen til skal av! Men bollemus liker gutta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå