Minamariamamma Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Jeg har akkurat nå tatt en en for behandling av noen vorter på bena.....så leser jeg på pakken selvfølgelig etterpå at må ikke brukes av gravide................iiikkk hva kan skje? hva kan jeg gjøre??? kjempe ekkelt..... Håper på svar nå ....får ikke sove jeg nå.....
just me 2 Skrevet 2. desember 2008 #2 Skrevet 2. desember 2008 Det går nok helt sikkert BRA!!!! Men ring til legevakten og hør med de hva som evnt kan skje....Det får deg sikkert til og sove inatt:) Det er mye vi putter i oss uten av vet at vi er gravide og alt går som regel bra!! Men tror du kan bruke den fryse greia man kan kjøpe på apoteket. Går sikkert bra med babyen din!
Minamariamamma Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2008 takk for svaret ditt...huff føler meg hsom en hysterisk kjekkring...hehhe:) er vel det og da....vil jo ikke utsette barnet for noe.....ja det var den fryse behandlingen jeg tok.....,liksom litt kjipt å ringe legevakten og....bor på bygda og her er det sovende lege....skikkelig gøy:) men tusen takkk..litt mer betryggende nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå