Gå til innhold

Hvilket kaffeservise har du? Jeg vil ha nytt, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...trenger noen idéer!

Sleng gjerne ved link til bilder, jeg skal nemlig ønske meg et til jul og begynne å samle.

Det vi har nå er nemlig helt grusomt, med tulipaner og jeg vet ikke hva på.

Eller hvis du vet om et fint kaffeservise, tips meg om det, gjerne hvor man får kjøpt det og! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wedgewood - sterling

Hvitt med en tynn sølvkant på

Skrevet

Kaffeservise? Sånt som man tar frem til kake og kaffe på 17. mai?

Hehe, festlig. Trodde man måtte være født før 1955 for å kvalifisere for å ha slikt.

Skrevet

Jeg har Partitur fra prosgrund Porselen. Har ingen link med søk på det så dukker det nok opp.

Skrevet

Jeg har ikke kaffeservice heller. :) Men har noenkopper og noen fat av ulike versjoner liggende om noen kommer hit og tigger etter kake:)

Skrevet

Har New Wave fra Villroy & Boch i både kaffe og middagservise.

Skrevet

http://www.a-mobler.no/index.asp?vis=Varedet&Varenr=FS923162&ProduktGruppe=92&Det=3

Vi har både middagsservice og kake/kaffe i dette. Synes det er fint og enkelt. Ikke så dyrt heller. Finnes både tallerkner, asjetter, kaffekopper, tekopper, kaffekrus, serveringsdeler og tekanne / sukkerkopp / fløtekopp mm...

Kjøpes blant annet på Living og A-møbler. Mener jeg også har sett det på Elkjøp, men er ikke sikker.

Skrevet

Jeg samler på Mummikopper! Perfekt til kaffe både til hverdags og til fest :-) Får alltid fine kommentarer på de fine koppene mine. Har 11 ulike. Ønsker meg fler til jul.

Så har jeg noen enkle, fine hvite tallerkner til kake, dessert osv. De er fra àhlens.

Skrevet

Jeg har "Ostindia". blått. veldig greit å ha når man har besøk. Så har jeg mormors gamle porskgrunns fra 1930 tallet, men det bruker jeg aldri fordi jeg er så redd for å ødelegge det. Så det får bli når kongen og dronningen kommer på besøk....

Skrevet

Jeg har også Partitur fra Porsgrund, ser noen over her også har det. Ei venninne av meg var lei av at jeg ikke ønsket meg noe til bryllupet mitt, så da startet hun liksågodt å gi med servise som jeg kan begynne å samle på:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...