-MtG- Skrevet 2. desember 2008 #1 Skrevet 2. desember 2008 Det gjør jo så sinnsykt vondt! Hva kan det være? Det skifter på å kjennes ut som den skal sprenge og at det liksom stikker oppi der. Kjenner ut som livmorhalsen driver og åpner seg(ikke det at jeg vet akkurat hvordan det kjennes), men det kan jo ikke være det. Har vært sånn i noen minutter nå, men den stikkingen i livmorhalsen har jeg hatt flere ganger de siste dagene. Hjelp meg!
-MtG- Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2008 Ingen som vet hva som skjer med meg? Skummelt...
SuperGlad Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 høres ut som modning. Slik jeg kjente det i hvertfall.
-MtG- Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2008 Men jeg skal jo ikke modnes ennå!! Jeg har 5 uker igjen og har jo ihvertfall tenkt til å knipe igjen til 1. januar. Hadde du sånn lenge før du fødte eller?
MintCondition Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Det er modningssmerter. Det kan man fint ha i mange uker før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå